Monday, May 21, 2018

Nippy Ceegar Heaven


Love my Nippy! Love my Nippy! Love my Nippy
Ceeeegaaaarrrrr!

It's soooo good. It's soooo nice. It's soooo
Nippppyyyyy!

*Snuffle, Snorgle, Whiffie, Whuffie*

I look upon you with my heart pounding.
My brain wanting to play exploding.
My Nippy, Nippy Ceegar!

*Hug, Huggy-Hug-Hug*
s
I just don't Git. It!
Do You?


Timmy Tomcat
Rumpy Bump Stumpnots

14 comments:

Lone Star Cats said...

Dat looks like some good nip!

Summer at sparklecat.com said...

Ugh, Timmy, did you slobber?!

Anonymous said...

Some kitties just love that nip and some - well - just don't get it! I'm embarrassed to say that my nose doesn't go nuts over catnip either!

Hugs, Teddy

Memories of Eric and Flynn said...

Flynn used to be just like you. Timmy. Eric never understood the attraction either.

The Swiss Cats said...

Zorro is just like you, Timmy ! Purrs

Kitties Blue said...

We do, Rumpy. You may not get it, as we bet the cigar is now covered in Timmy spit! MOL. XOCK, angel Lily Olivia, Mauricio, Misty May, Giulietta, angel Fiona, Astrid, Lisbeth, Calista Jo, Cooper Murphy and Sawyer

pilch92 15andmeowing said...

You are lucky.:)

The Island Cats said...

Yep, we get it. We love our nip cigar..nip nanner...anything nip!

Little Binky and Granny said...

Wanna share, Timmy...MOL :D Enjoy! Pawkisses for a wonderful day :) <3

John Bellen said...

Timmy sure does have a love affair with nip, doesn't he?

Jean Neilson said...

Oh Rumpy....The Yeowy ceegar is one of those things that requires much getting used to. But when one gets used to it....there is nothing better than a good cee-gar. mol

Shoko

Kitty Cat Chronicles said...

Caster and Kylo Ren love those nip cigars too! Sophie, however, doesn’t care for them either, Rumpy. Enjoy your play time, Timmy!

Kerry Barbero said...

Hmm... maybe Timmy has been on something in addition to that cigar?! Tee hee hee. Hugs! What do you think, Rumpy? -Valentine (& Mom) of Noir Kitty Mews

Meezer's Mews & Terrieristical Woofs said...

That nip will get you evfurry time Timmy! Me too, MOL!